Kontaktinformasjon
inOnestore Makes it Gruppen AB
Org.nr: 556941-2934
Bäckvägen 30
463 33 Lilla Edet, Sverige
Support
Support@inonestore.se
Tlf: +46 033-138400
Man-fre 10.00-11.30
Vi har support på både svensk og engelsk.
Support
På denne siden har vi listet opp de vanligste spørsmålene vi mottar! Se under respektive kategorier for å se om vi har svaret på ditt spørsmål der! Er det noe du savner er du velkommen til å ta kontakt med oss, så skal vi hjelpe deg så fort vi kan!
-
Hvordan nettbutikken fungerer
-
Hvordan er det mulig for inOne å ha så gode priser?
inOnes forretningsidé er å selge mange jumpsuitdresser til kunder i flere land. Vårt store volum sammen med effektiv og rasjonell håndtering garanterer deg noen av de fineste produktene på markedet til meget gode priser! -
Er alle varer på lager?
Alle varer som vises på nettsiden og har en "klikkbar" størrelsesknapp, er på lager for omgående levering. Hvis produktet har en størrelsesknapp som ikke er klikkbar (og samtidig krysset), er produktet utsolgt og kan heller ikke kjøpes! -
Hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg skal velge?
Når du har sett på et produkt, vil du se en lenke som heter "Størrelsesguide". Trykk på lenken og se på den instruksjonen. Du vil da se hvilken størrelse som passer deg. Men husk at dressene vi selger er best overdimensjonerte, de skal være litt store og koselige å krype opp i sofaen med. -
Når kommer nye varer?
Varene vi har i sortimentet akkurat nå vises i nettbutikken, er varen utsolgt kommer den ikke før neste sesong (les neste høst). -
Varene mine er ikke lagret i handlekurven. Hvorfor?
Den vanligste forklaringen er at datamaskinen din er satt til å ikke akseptere såkalte informasjonskapsler (cookies), det må den være (ditt brukernavn og varene dine lagres i disse informasjonskapslene). -
Er det en risiko for å gi ut kredittkortnummer til inOne?
inOne garanterer din sikkerhet, all informasjon som overføres fra deg til oss sendes kryptert for maksimal sikkerhet! -
Hjelp, jeg har glemt passordet mitt!
Hvis du skulle glemme passordet ditt, kan du klikke på "Glemt passord?/Glemt pålogging?" øverst i den svarte linjen til høyre på nettsiden vår! Du vil da motta en e-post med informasjon om hvordan du går fram. -
Kan du spesialbestille en modell med en annen farge?
Vi tar dessverre ikke imot spesialbestillinger, du kan se alt vi har på nettsiden, vi har ingen andre plagg tilgjengelig! -
Når jeg la en vare i handlekurven var den der, men da jeg skulle betale var den borte. Hvorfor?
Når varen din legges i handlekurven sjekker vi om den er på lager, men den trekkes ikke fra vår lagersaldo før kjøpet er gjennomført. Derfor kan en kunde i noen tilfeller ha rukket å kjøpe produktet før deg.
-
-
-
Hvilke betalingsmåter har dere?
Vi har kortbetaling via Handelsbanken (Dibs).
Du kan også betale via Klarna og Pay Pal. -
Hvor trygt er det å betale på nett?
Som du kan se i adressefeltet ovenfor, har vi en adresse som starter med HTTPS, som betyr at det er en sikker tilkobling der du aldri forlater nettsiden vår. Dette krypteringssertifikatet (SSL) garanterer at dataene dine ikke faller i hendene på noen andre. -
Når trekkes betalingen fra kortet mitt?
Beløpet du må betale trekkes fra kortet ditt når du godkjenner kjøpet i vår kasse. -
Vil jeg bli belastet med toll og importavgifter?
Hvis du bor i EU, er det ingen ekstra avgifter. Toll og importavgifter kommer kun i tillegg hvis du bor utenfor EU. -
Har bestillingen min blitt sendt?
Du vil motta en bekreftelse på at bestillingen din er plukket og at en fraktetikett er skrevet ut. Hvis du har mottatt e-posten med sporingsnummer, har leveransen forlatt vårt lager. -
Hvor raskt vil jeg motta varene mine?
Prisen for produktet inkluderer frakt og normal leveringstid er 5-8 virkedager.
Du kan velge raskere alternativer i kassen, 3-5 virkedagers leveringstid er tilgjengelig til alle land/lokasjoner. Til enkelte land/lokasjoner er det mulig å få 1-2 virkedagers levering. Leveringstiden regnes fra den dagen varen forlater vårt lager, normalt arbeidsdagen etter at du har lagt inn bestillingen. -
Hvordan vil jeg bli varslet om leveringen?
All kommunikasjon med deg som kunde etter bestilling skjer via e-post. For melding om levering av varen er det samme prosedyre. -
Kan jeg endre leveringsadressen min etter at bestillingen har forlatt lageret?
Mye hos oss er automatisert og det hender derfor ofte at vi sender produkter umiddelbart etter bestilling. Til tross for dette rekker vi noen ganger å gjøre endringer. Husk imidlertid at en feil leveringsadresse som må justeres vil medføre en kostnad på 69 kr. -
Leverer du til jobbadresser?
Vi kan levere til din faste bostedsadresse eller din arbeidsplass, men av sikkerhetsmessige årsaker ønsker vi ikke å levere til en postboksadresse. Hvis du vil ha varen levert på din arbeidsplass, må du være sikker på at noen er til stede når varen blir levert. (FedEx utenfor Sverige). -
Hvordan fungerer leveringssystemet ditt?
For hvert trinn etter bestillingen din vil du motta informajson om hva som skjer. Du får bekreftelse på mail når vi mottar bestillingen din, når vi har pakket og sendt bestillingen, og når den blir levert. -
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
Varene vil da bli returnert til vårt lager, vi vil så sende deg et spørsmål per e-post og spørre deg hvordan du ønsker at vi skal håndtere det. Dersom du ønsker at varene skal returneres, refunderer vi vareverdien (ekskl. frakt) men trekker i tillegg 99 kr i returkostnad (for vår ekstrakostnad for returfrakt etc.) -
Kan jeg forlenge forfallsdatoen på Klarna-fakturaen min?
Det kan du selvfølgelig gjøre, ta kontakt med Klarna-support, så vil de hjelpe deg med dette. -
Dersom jeg betalte med Klarna-faktura, vil jeg motta en ny faktura etter at jeg har returnert deler av/hele bestillingen?
Nei, du beholder samme faktura (med samme OCR-nummer) men beløpet vil bli justert og vi sender en oppdatert faktura til deg på e-post så snart vi mottar returen.
-
-
-
Hvordan bør jeg vaske jumpsuiten min?
Vi anbefaler at du vasker dressen på 40 grader, men den kan også vaskes på lavere temperatur. Bruk minst mulig vaskemiddel av hensyn til miljøet og unngå tøymykner. Bruk miljømerket vaskemiddel. Lukk glidelåsen før vask slik at glidelåsen ikke setter seg fast og går i stykker under vask. Bomullsplagg med mørke farger bør vaskes med vrangen utover (dette for å unngå å få "vaskestriper" på dressen.
Lufttørk drakten, IKKE tørk i tørketrommel eller tørkeskap. -
Er det allergifremkallende eller skadelige kjemikalier i inOne-dressene?
Vi forbyr alle former for skadelige og miljøfarlige kjemikalier og farlige stoffer når de kjøpes fra våre underleverandører. Vi samarbeider kun med veletablerte leverandører for å sikre dette. -
Trenger jeg å vaske jumpsuiten min før jeg bruker den?
Siden vi ikke har skadelige eller farlige kjemikalier i produktene våre, er det ikke nødvendig å vaske den før bruk! -
Får jeg nupper på dressen min?
Når et plagg utsettes for slitasje under bruk, kan det dannes ujevnheter. Dette er mer vanlig i dresser med større mengde sying i. Nupper oppstår fra løst eller finfibermateriale. Dersom nuppene ikke løsner av seg selv, kan en nuppefjerner benyttes. -
Vil inOne-drakten min krympe?
inOne forventer opptil 3% krypningsmonn. Du kan forhindre at plaggene krymper ved å stryke dem etter vask.
-
-
-
Hvor lang bytte- og returrett har dere?
Vi har 14 dagers bytte- og returrett. -
Hvordan fungerer det hvis jeg vil endre størrelsen?
Hvis du har mottatt en dress du ønsker å endre til en annen størrelse, logg inn på siden og gå til "Ordrehistorikk" og klikk på gjeldende bestilling og velg hvilket produkt du ønsker å endre. Deretter kan du legge inn det produkt du ønsker å endre til og størrelse. Når dette er gjort vil du motta en utskrift som du legger ved produktet når du returnerer det til oss. -
Hvordan fungerer det hvis jeg vil klage på et produkt?
Har du mottatt en dress du ønsker å klage på, gå til «Min side», klikk på gjeldende bestilling og velg produkt. Skriv inn en tekst og forklar hva som er galt og laste opp et bilde av produktet og feilen. trykk så på «Send» for å sende klagen til oss. Når vi har sett på henvendlesen kontaker med deg. Dette pleier å ta ca 2-3 virkedager. -
Hva skjer hvis pakken min returneres, dvs. en pakke som ikke blir hentet?
Varene vil da bli returnert til vårt lager, vi vil da normalt sende et spørsmål til din e-postadresse og spørre hvordan du vil at vi skal håndtere det. Dersom du ønsker at varene skal returneres, refunderer vi vareverdien (ekskl. frakt) men trekker også 99 kr i returkostnad (for vår ekstrakostnad for returfrakt etc.). -
Hvordan vet jeg om dere har mottatt varen jeg har returnert?
Alle returer bekreftes på mail så snart den er registrert av oss, dette skjer senest dagen etter at returen er kommet til vårt lager. Dersom du ikke mottar en bekreftelse innen 2 uker etter at du har sendt returen til oss, kontakt oss på kundeservice og gi oss beskjed. For at alt skal skje så smidig som mulig, håndterer du din ev. returer på "Min Side", hvor du får returadresse, returskjemaer etc. som du må legge ved varen som returneres. -
Hvordan refunderes pengene ved retur?
Vi refunderer vanligvis pengene til samme betalingsmetode som du brukte da du hendlet hos oss. Betalte du f.eks. med ditt Eurocard, så kommer pengene tilbake dit. Noen ganger er det ikke mulig å returnere pengene på samme måte, da sender vi deg en e-post om hvordan vi ønsker å refundere pengene. Vi håndterer dette så raskt vi kan.
-
-
-
Jeg har mistet Klarna-fakturaen min, kan du sende en ny?
Har du ikke faktura, kontakt Klarna-support, de kan hjelpe deg med å sende deg en ny faktura.
-